Amazon’s Alexa has been claiming that the 2020 election was stolen citing sources from Rumble and Substack; Amazon says the errors were fixed (Cat Zakrzewski/Washington Post)

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Cat Zakrzewski / Washington Post:
Amazon’s Alexa has been claiming that the 2020 election was stolen citing sources from Rumble and Substack; Amazon says the errors were fixed  —  The popular voice assistant says the 2020 race was stolen, even as parent company Amazon promotes the tool as a reliable election news source — foreshadowing a new information battleground

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Would you like to post a comment?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0